Korg KROSS 2-61 (Repobjekt).
Afsluttet 21 juni 20:14
Slutpris
∙
1.499 DKK
1.575 DKK med køberbeskyttelse.
elmokki vandt auktionen
Forsendelsespriser til Danmark
88 DKK DHL
101 DKK GLS via DSV
Samlet fragt
1 dagKan afhentes i
Alle betalinger gennemgås af Tradera for din sikkerhed.
Direkte betaling
Køberbeskyttelse gælder alle betalingsmetoder
1/0

Beskrivelse
Korg KROSS 2-61 är en synthesizer med 61 tangenter. Den har MIDI in/utgångar, USB-port, SD-kortplats, samt ingångar för dämpare, switchpedal och expressionpedal. Ljudutgångar inkluderar L/MONO och R, och det finns även en linjeingång och mikrofoningång.
Enheten drivs med 9V DC. eller 6st. AA-batterier.
Strömkabel saknas.
Nu till det tråkiga.
Jag köpte den här på Tradera för några veckor sedan, och det visade sig ganska snabbt att den inte var så som annonsen beskrivs.
Och säljaren vägrade återköp.
Så nu står jag här med en Korg Kross 2 som är svårstartad (man får trycka in "av/på"-knappen ibland upp till 15 gånger) innan den startar.
Samt "Value"-vredet har tappat sin funktion, så du får trycka på piltangenterna för att byta ljud.
Sedan saknas "knopparna" för volym m.m, men går ändå att använda.
Knopparna för ljudkategori och value medföljer.
När man väl har fått igång den, så går den att spela på precis som vanligt, men säljs ändå som repobjekt.
Jag hoppas att ni även förstår att jag inte kan lämna någon garanti, eller återköp på synten.
Mvh Jocke.
Enheten drivs med 9V DC. eller 6st. AA-batterier.
Strömkabel saknas.
Nu till det tråkiga.
Jag köpte den här på Tradera för några veckor sedan, och det visade sig ganska snabbt att den inte var så som annonsen beskrivs.
Och säljaren vägrade återköp.
Så nu står jag här med en Korg Kross 2 som är svårstartad (man får trycka in "av/på"-knappen ibland upp till 15 gånger) innan den startar.
Samt "Value"-vredet har tappat sin funktion, så du får trycka på piltangenterna för att byta ljud.
Sedan saknas "knopparna" för volym m.m, men går ändå att använda.
Knopparna för ljudkategori och value medföljer.
När man väl har fått igång den, så går den att spela på precis som vanligt, men säljs ändå som repobjekt.
Jag hoppas att ni även förstår att jag inte kan lämna någon garanti, eller återköp på synten.
Mvh Jocke.
Oversat af
