Sony WF-1000XM4
Avslutad 27 jun 20:17
Slutpris
∙
365 kr
385 kr med köparskydd.
paveldohnal vann auktionen
Fraktpris inom Sverige
49 kr DHL
49 kr Instabox
49 kr DSV
55 kr PostNord Brevlåda
56 kr PostNord Ombud
Samfrakt
1 dagAlla betalningar granskas av Tradera för din säkerhet.
Direktbetalning | Delbetalning | Faktura
Köparskyddet gäller alla betalsätt
1/0

Beskrivning
Jag säljer nu mina Sony WF-1000XM4 eftersom jag har köpt nya lurar. Det här är ju en riktig värstingmodell med fantastiskt ljud och bas, och om man är lite händig kan man få dem att spela som nya igen för en billig peng.
Grejen är att vänsterluren funkar helt perfekt, den har bra batteritid och allt rullar på som det ska. Högerluren har däremot blivit trött i batteriet och behöver bytas. Det är ett ganska klassiskt fel på just den här modellen, så det finns massor av guider och videor på nätet som visar hur man byter batteriet (Z55H) själv om man har lite pillfingrar. Då har man helt plötsligt ett par hörlurar som är värda över tusenlappen för en spottstyver!
Fodralet fungerar som det ska, men batteriet i det har också tappat lite krut med tiden så det laddar inte lika länge som när det var sprillans nytt. Jag har även slarvat bort eartipsen till dem, så du får köpa till egna i den storlek som passar dig bäst.
Perfekt för dig som vill ha riktigt bra ljud billigt, eller om du kanske bara behöver en fungerande vänsterlur som reserv. Det är bara att skriva om du undrar något!
Grejen är att vänsterluren funkar helt perfekt, den har bra batteritid och allt rullar på som det ska. Högerluren har däremot blivit trött i batteriet och behöver bytas. Det är ett ganska klassiskt fel på just den här modellen, så det finns massor av guider och videor på nätet som visar hur man byter batteriet (Z55H) själv om man har lite pillfingrar. Då har man helt plötsligt ett par hörlurar som är värda över tusenlappen för en spottstyver!
Fodralet fungerar som det ska, men batteriet i det har också tappat lite krut med tiden så det laddar inte lika länge som när det var sprillans nytt. Jag har även slarvat bort eartipsen till dem, så du får köpa till egna i den storlek som passar dig bäst.
Perfekt för dig som vill ha riktigt bra ljud billigt, eller om du kanske bara behöver en fungerande vänsterlur som reserv. Det är bara att skriva om du undrar något!
