
|Samfrakt 7 dagar
Örebro | Reg. April 2002
Traderare sedan 2002. Jag har en samling som jag håller på att avyttra. Det mesta är riktiga rariteter så är man ute efter de där lite udda och sällsynta grejer så håll koll här. Lycka till med budgivningarna :)